Oeps, deze browser wordt niet meer ondersteund.
Verouderde browsers kunnen jouw computer blootstellen aan veiligheidsrisico's. Om de beste ervaring te krijgen met het gebruik van onze site, kan je best werken met een nieuwere browser. Klik op één van de icoontjes om een nieuwe browser te installeren.

Veelgestelde vragen

We begrijpen dat u mogelijk vragen heeft over onze diensten en het beheer van uw telecom- en energiebehoeften. We hebben de meest voorkomende vragen alvast voor u verzameld

Soms vinden we het beste aanbod bij uw huidige leverancier, maar het kan ook zijn dat we u aanraden om van energieleverancier te veranderen. In dat geval voeren wij de overdracht voor u uit.

Connect2C krijgt een kleine commissie uw (nieuwe) energieleverancier. Dat wordt rechtstreeks verrekend tussen ons en de leverancier. U ontvangt een factuur voor het normale energietarief, meteen van de
leverancier. U betaalt dus niets voor onze tussenkomst! 

Zo’n 8 à 10 maanden voor de verlenging van uw contract bekijken wij het aanbod op de markt. Indien u bij een andere leverancier een betere deal krijgt, dan begeleiden wij u bij de overdracht naar de nieuwe
energieleverancier.

Wij zijn 100% onafhankelijk en dus niet gebonden aan 1 of meerdere leveranciers. Zo garanderen we u het beste aanbod op de markt.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Ons backoffice team staat klaar om u te adviseren en verder te helpen. Neem contact met ons op en we helpen je graag verder.

Abonneer op onze nieuwsbrief