Veelgestelde vragen
We begrijpen dat u mogelijk vragen heeft over onze diensten en het beheer van uw telecom- en energiebehoeften. We hebben de meest voorkomende vragen alvast voor u verzameld
Soms vinden we het beste aanbod bij uw huidige leverancier, maar het kan ook zijn dat we u aanraden om van energieleverancier te veranderen. In dat geval voeren wij de overdracht voor u uit.
Connect2C krijgt een kleine commissie uw (nieuwe) energieleverancier. Dat wordt rechtstreeks verrekend tussen ons en de leverancier. U ontvangt een factuur voor het normale energietarief, meteen van de
leverancier. U betaalt dus niets voor onze tussenkomst!
Zo’n 8 à 10 maanden voor de verlenging van uw contract bekijken wij het aanbod op de markt. Indien u bij een andere leverancier een betere deal krijgt, dan begeleiden wij u bij de overdracht naar de nieuwe
energieleverancier.
Wij zijn 100% onafhankelijk en dus niet gebonden aan 1 of meerdere leveranciers. Zo garanderen we u het beste aanbod op de markt.
Staat jouw vraag er niet tussen?
Ons backoffice team staat klaar om u te adviseren en verder te helpen. Neem contact met ons op en we helpen je graag verder.